Åbn køb / retur

Åbent køb 30 dage 

Du har fuld fortrydelsesret i 30 dage, såfremt du ikke har brugt varen, og at den returneres i væsentlig uændret stand. Ved returnering/ombytning er det dig som kunde, der er ansvarlig for forsendelsen tilbage til os for de varer, du ønsker at returnere/bytte. Brug gerne den samme taske/karton, som du modtog varerne i. Varen skal returneres i samme stand, som da du købte den. Alle varer, der sendes retur, skal pakkes i en pose eller papkasse. Når vi udveksler, returnerer eller indgiver en klage, følger vi Forbrugerstyrelsens regler for e-handel. Hvis varen/varerne bruges, accepteres returneringen ikke (du kan selvfølgelig prøve varerne, men ikke bruge dem, hvis du ønsker at returnere eller bytte). Hvis produktet /produkterne ikke har etiketter, selvom tøjet er ubrugt, vil Sharkspeed blive tvunget til at trække op til 30% af varernes værdi. Da vi ikke vil være i stand til at sælge produktet / varerne videre til nogen ny kunde. Generelt tager det cirka 10 arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor vi registrerer din returnering, til du modtager refusionen. Bemærk, at fortrydelsesretten og retten til ombytning ikke gælder for ordrer, der er foretaget efter mål. Læs dette under "Skræddersyede ordrer". Vi følger Klagenævnets anbefalinger. Hvis du ikke er tilfreds med noget, du har bestilt, har du 14 dages fortrydelsesret, efter du har modtaget varen. Du har ret til som kunde at åbne emballagen gratis for at kontrollere, at produktet virker. Du har altid ret til at fortryde dit køb, hvis varen ikke er på lager. Fortrydelsesretten gælder for hele Sharkspeed-serien. Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, der er taget i brug. Som kunde er du forpligtet til at kontrollere din levering. Ved udøvelse af fortrydelsesretten skal varen returneres i væsentlig uændret stand. Når vi har modtaget varerne tilbage og foretaget en vurdering af returneringen baseret på varernes tilstand, betaler vi inden for 14 dage efter modtagelsen af returneringen det beløb, du har betalt for varerne, tilbage, 

NB! Normalt går der ca. 2 uger, fra du sender din retur til os, før du modtager nogen refusion. I undtagelsestilfælde kan det tage op til 30 dage for en refusion, hvilket er den maksimale tid ved lov. Du er velkommen til at kontakte os, inden du returnerer varerne, vi kan derefter reducere håndteringstiden, så du er tilfreds.

Klik på "Kontakt os" og send din anmodning.

Pakken sendes til:
Hajhastighed
Kardanvejen.37
46138 Trollhättan

Send derefter en kopi af kvitteringen og skriv ned, hvad den vil blive ændret til. Hvis produktet er på lager, sendes det med det samme. Returnering foretages kun, hvis produktet er ubrugt og er i ny stand. Returforsendelsesomkostninger betales af køberen. Bemærk venligst, at en kopi af kvitteringen skal vedlægges pakken samt årsagen til returneringen. I tilfælde af reklamation/returnering/ombytning er det muligt at købe kontraktnedsatte fragtlabels direkte fra vores hjemmeside. Vi sender dig derefter et fragtbrev via e-mail, som du derefter udskriver og lægger på pakken og afleverer den på dit nærmeste leveringssted (Posten). Ved køb af fragtlabels fra vores hjemmeside reduceres ekspeditionstiden i betragtning af, at pakken sendes som en forretningspakke og leveres til os den næste dag. Hvis du i stedet vælger at sende pakken som en almindelig postpakke, vil ekspeditionstiden være længere, da pakken herefter skal afhentes personligt fra nærmeste servicested.

Bytte

Vi ønsker at informere dig om, at vores politik for produktretur betyder, at vi ikke kan tilbyde nogen mulighed for at bytte produkter. I stedet for at bytte et produkt, beder vi dig om at lave en ny bestilling af det produkt, som du ønsker.
Vi modtager alle returvarer, og vi tilbagebetaler betalingen for de produkter, som du returnerer til os. Vi har implementeret denne politik, fordi vi ønsker at håndtere returvarer på en hurtig og effektiv måde for vores kunder.
Vi forstår, at det kan være besværligt at skulle lave en ny bestilling, men vi er overbeviste om, at denne politik gør det muligt for os at behandle alle returvarer hurtigt og på en professionel måde.
Vi takker dig for din forståelse og ser frem til at fortsætte med at give dig en fremragende kundeoplevelse. Hvis du har nogen spørgsmål eller bekymringer om vores politik for produktretur, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Klage 

Som forbruger har du reklamationsret fra den dato, hvor du modtager varen. Du skal efterlade en besked om fejlen "inden for en rimelig tid", efter at du har opdaget den. Hvis du indgiver en klage inden for to måneder, tæller det ifølge forbrugerkøbsloven altid som gjort rettidigt. En rimelig periode kan dog være længere end to måneder. I tilfælde af en tvist rejst af Det Almindelige Klagenævn (ARN) følger Sharkspeed deres anbefaling i sagen. Kontakt os venligst, før du returnerer varerne. Klik på "Kontakt os" og send din anmodning. Vi accepterer ikke Bussgods. Send pakken som en virksomhedspakke for at få den hurtigste håndtering. I tilfælde af reklamation/returnering/ombytning er det muligt at købe kontraktnedsatte fragtlabels direkte fra vores hjemmeside. Vi sender dig derefter et fragtbrev via e-mail, som du derefter udskriver og lægger på pakken og afleverer den på dit nærmeste leveringssted (Posten). Ved køb af fragtlabels fra vores hjemmeside reduceres ekspeditionstiden i betragtning af, at pakken sendes som en forretningspakke og leveres til os den næste dag. Hvis du i stedet vælger at sende pakken som en almindelig postpakke, vil ekspeditionstiden være længere, da pakken herefter skal afhentes personligt fra nærmeste servicested.

Efter accept af klagen skal du sende din pakke til:
Hajhastighed
Kardanvejen.37
46138 Trollhättan

Bemærk, at en kopi af kvitteringen skal vedlægges pakken og klagebeskrivelsen. Hvis pakken er beskadiget ved levering, skal du straks klage, hvor du afhenter din pakke. Så sørg for at tjekke pakken, når du henter den.

Garantier 

Garantien gives af producenten, distributøren eller sælgeren og gælder for alle mangler ved produktet, som brugeren ikke pådrager sig ved uagtsomhed eller vilje. Alle produkter i vores sortiment er dækket af mindst et (1) års garanti, medmindre andet er angivet. I tilfælde, hvor en producent/leverandør giver en længere garantiperiode end et (1) år, er produktet naturligvis dækket af denne garantiperiode. I tilfælde af garantiforhold kontakter vi vores leverandører, så derfor kan håndteringen tage et par arbejdsdage.